Käesolevad e-poe müügi- ja kasutustingimused kehtivad IDHome OÜ (registrikood 14874375), asukohaga Peterburi tee 46, Tallinn, 11415 (edaspidi E-pood) ja E-poe kasutaja (edaspidi Klient) vahel kaupade ostmisel E-poe vahendusel veebiaadressil www.idhome.ee. Müügitingimused ei kehti tellimustele, mis on vormistatud väljaspool E-poodi (nt e-posti teel koostatud eritellimused).
1. Üldtingimused
1.1 Käesolevad E-poe kasutustingimused kehtivad IDHome OÜ e-poe füüsilistest isikutest klientidele.
1.2 Juriidilistel isikutel on samuti võimalik E-poest oste sooritada, kuid neile ei kehti kasutustingimustes toodud tarbijate õigused (näiteks kaupade 14-päevane tagastusõigus, 2-aastane pretensioonide esitamise õigus jne).
1.3 E-poes müüdav kaup (edaspidi Toode) võib olla toodetud E-poe partnerite või tehaste poolt (edaspidi Tootja). Tootja vastutab Toote tootmise ja kvaliteedinõuetele vastavuse eest. E-pood vahendab Tooteid Tootjatelt vastavalt tellimuse sisule ja Kliendi valikutele.
1.4 Kõik E-poes kuvatud hinnad on eurodes ja sisaldavad 22% käibemaksu. E-pood jätab endale õiguse muuta hindasid etteteatamiseta. Kui hind muutub pärast tellimuse esitamist, kehtib Kliendile tellimuse hetkel kehtinud hind.
1.5 E-poes kuvatavad fotod ja kirjeldused on illustratiivsed ning võivad tegelikkuses Toote omadustest mõnevõrra erineda (nt värvitoonid sõltuvad ekraani seadistustest või materjali iseloomust). Toodete kirjeldused põhinevad tootja poolt edastatud infol ning E-pood ei vastuta tootja poolse info ebatäpsuse eest.
1.6 E-poe veebilehel avaldatud fotod, tekstid ja muu sisu on autoriõigusega kaitstud ning kuuluvad IDHome OÜ-le või tema lepingulistele partneritele. Nende äriline kasutamine ilma kirjaliku loata ei ole lubatud.
1.7 E-poel on õigus müügitingimusi muuta. Uued tingimused avaldatakse E-poes ning need kehtivad ainult edaspidi tehtud tellimustele.
2. Tellimuse esitamine
2.1. Tellimuse esitamiseks tuleb lisada soovitud Toode ostukorvi. Seejärel tuleb täita nõutud andmeväljad (ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, kontakttelefon, tarneaadress jms) ning valida sobiv tarneviis ja makseviis. Tellimuse vormistamise hetkel kuvatakse Kliendile kogusumma koos kõigi maksude ja lisakuludega.
2.2. Müügileping (edaspidi: Müügileping) loetakse sõlmituks alates hetkes, mil Klient on tasunud kogu tellimuse eest ja tasu on laekunud E-poe arvelduskontole.
2.3. E-poes kuvatud Tooted ei asu E-poe laos. Enamik Tooteid valmistatakse eritellimusel vastavalt Kliendi valikutele Tootja tehases. Tarneajad sõltuvad konkreetsest Tootest ning on toodud iga Toote juures eraldi. Üldjuhul tarneaeg on 4–8 nädalat.
2.4. Kui tellitud Toode ei ole mingil põhjusel tarnitav (näiteks Tootja on tootmise lõpetanud), teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel. Klient saab valida, kas nõustub uue tarnetähtajaga või soovib tellimuse tühistamist ja tasutud summa tagastamist. Raha tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
2.5. Kui Klient tellib ühe korraga mitu Toodet, mille tarneajad erinevad, tarnitakse Tooted üldjuhul koos. Kui Klient soovib Tooted kätte saada eraldi, on see võimalik täiendava tarnekulu eest või omal soovil kaubale ise järele tulles eelneval kokkuleppel E-poega.
2.6. Klient kinnitab tellimust esitades, et on vähemalt 18-aastane.
2.7. Klient kohustub tellimuse esitamisel esitama tõesed ja kehtivad andmed. E-pood ei vastuta tellimuse mittetäitmise või ebaõnnestumise eest, kui see on tingitud Kliendi poolt esitatud puudulikest või vigastest andmetest.
3. Maksevõimalused
3.1. E-poes saab toodete eest tasuda järgmiste makseviisidega:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, COOP Pank, Citadele, Revolut, N26
- Krediitkaart: Visa, MasterCard (sh Apple Pay ja Google Pay)
- Pangaülekanne (makse arve alusel)
- ESTO järelmaks (vt lähemalt leht ESTO järelmaks)
3.2. Pangaülekandega tasumisel tuleb selgitusse märkida tellimuse või arve number, mis võimaldab makset seostada tellimusega.
3.3. Kõik maksed toimuvad eurodes (€) ning sisaldavad 22% käibemaksu.
3.4. Tellimus loetakse kehtivaks ja läheb täitmisele pärast makse laekumist IDHome OÜ arvelduskontole või makse kinnitamist makseteenuse pakkuja poolt.
4. Tarneinfo
4.1. E-poes tellitud Tooteid tarnitakse Kliendile kolmandatest osapooltest veoteenuse pakkujate abil.
4.2. Tarneaeg sõltub Toote liigist ja tellimuse sisust. Laos olevad Tooted tarnitakse üldjuhul kiiremini, eritellimusel valmistatud Toodete tarneaeg on keskmiselt 4–6 nädalat. Täpne tarneaeg on märgitud iga Toote kirjelduses või lepitakse kokku individuaalselt.
4.3. Kui tellimuses on mitu Toodet, millel on erinevad tarneajad, tarnitakse Tooted üldjuhul koos. Kui Klient soovib osa Tooteid varem kätte saada, tuleb see eraldi kokku leppida. Võimalikud lisakulud katab Klient.
4.4. Tellitud kaup antakse üle ainult tellimuses märgitud Kliendile või tema volitatud esindajale, isikut tõendava dokumendi alusel. Kauba üleandmine kolmandale isikule toimub vaid Kliendi eelneval nõusolekul.
4.5. Kaupa ei tarnita ega väljastata enne, kui kogu tellimuse eest on tasutud.
4.6. Kui Toode saab transportimisel kahjustada, vastutab selle eest Müüja. Kahjustatud Toode parandatakse või asendatakse vastavalt olukorrale.
4.7. Pärast Toote saabumist E-poe Tallinna lattu on Kliendil võimalik hoidmist tasuta kuni 7 kalendripäeva. Alates 8. päevast kehtib hoiutasu 3 € päevas iga kaubaühiku kohta, välja arvatud juhul, kui on eelnevalt kokku lepitud muu tähtaja osas.
5. Taganemisõigus
5.1. Kliendil on õigus taganeda E-poes sõlmitud müügilepingust põhjust avaldamata 14 päeva jooksul alates päevast, mil Toode on Kliendile üle antud.
5.2. Taganemisõigus ei kehti Toodete suhtes, mis on valmistatud Kliendi eritellimusel. Eritellimusena loetakse Tooteid, mille puhul Klient on valinud ise olulised omadused, nagu kangas, mõõt, värv või konfiguratsioon.
5.3. Taganemiseks tuleb Kliendil saata kirjalik teade e-posti aadressile info@idhome.ee, märkides tagastatava Toote, tellimuse numbri ja arveldusarve, kuhu raha tagastada.
5.4. Klient on kohustatud tagastama Toote hiljemalt 14 päeva jooksul pärast taganemisteate saatmist või esitama tõendi, et on selle aja jooksul Toote vedajale üle andnud.
5.5. Toode peab olema kasutamata, originaalpakendis, täiskomplektne ning kahjustamata. Kui toode ei ole enam originaalpakendis, kuid seda oli võimalik avada ilma kahjustamata, võib E-pood hüvitada väärtuse vähenemise ulatuses. Kokkupandud või kasutatud mööblit ei saa tagastada.
5.6. Klient kannab tagastamise otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui tagastus toimub vale või defektse Toote tõttu. Sel juhul kannab tagastamise kulud E-pood.
5.7. E-pood tagastab kõik Müügilepingust saadud tasud (sh tarnekulu) esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisteate saamisest. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, kust toimus algne makse.
5.8. E-pood võib keelduda tagasimakse tegemisest kuni Toote tagastamiseni või kuni Klient on esitanud tõendi, et Toode on tagastatud.
5.9. Kui tagastatud Toode ei vasta seisukorrale, mis võimaldaks selle edasimüüki (nt on kasutatud rohkem kui vajaliku proovimiseks, on kahjustatud või puudulik), on E-poel õigus teha tasaarvestus ja vähendada tagasimakstavat summat.
NB! Olenevalt toodetest ei pruugi Kliendil taganemisõigus kehtida, kui tegemist on VÕS § 53 lõikes 4 loetletud eranditega (nt eritellimusel valmistatud kaup).
6. Pretensioonide esitamine ja garantii
6.1. Kõigile E-poest ostetud Toodetele kehtib vastavalt võlaõigusseadusele 2-aastane pretensiooni esitamise õigus.
6.2. Kui Toode osutub mittevastavaks või defektseks, peab Klient esitama kaebuse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul alates puuduse avastamisest. Soovitame säilitada ostuarve või tellimuse kinnitus, mis tõendab ostu sooritamist E-poes.
6.3. Esimesel 6 kuul pärast Toote kättesaamist peab E-pood tõendama, et puudus ei olnud olemas Toote üleandmisel. Seejärel lasub tõendamiskohustus Kliendil.
6.4. Pretensiooni esitamiseks palume saata e-kiri aadressile info@idhome.ee koos järgmise infoga: tellimuse number, probleemikirjeldus ja (soovitavalt) fotod puudusest.
6.5. Garantii kehtib ainult tootmisvigade ja materjalide defektide korral. Garantii ei kehti:
- Toote tavapärase kulumise korral (nt istmepadja vajumine, kanga määrdumine),
- Kui Toodet on kasutatud mittesihipäraselt või kokkupanemisel ei ole järgitud juhiseid,
- Kui kahju on tekkinud vääramatu jõu (force majeure) tõttu,
- Kui Toodet on Kliendi poolt modifitseeritud või parandatud.
6.6. Puuduse tuvastamisel parandatakse Toode või asendatakse vastavalt olukorrale. Kui see ei ole mõistliku aja jooksul võimalik, on Kliendil õigus lepingust taganeda ning saada tasutud summa tagasi.
6.7. E-pood vastab esitatud kaebusele hiljemalt 15 päeva jooksul alates selle kättesaamisest.
7. Vaidluste lahendamine
7.1. Kui Kliendil on E-poe suhtes kaebusi, tuleb need saata e-posti aadressile info@idhome.ee või kirjalikult aadressile: IDHome OÜ, Peterburi tee 46, Tallinn, 11415, Eesti.
7.2. Kui Klient ja E-pood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppel, on Kliendil õigus pöörduda kaebusega:
- Tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2, 10130 Tallinn; info@tarbijakaitseamet.ee; www.komisjon.ee; tel. +372 6201707
- Või Euroopa Liidu veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi kaudu: https://ec.europa.eu/odr
7.3. Müügitingimustele kohaldatakse Eesti Vabariigi seadusi. Kõik E-poe ja Kliendi vahelised vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.
8. Isikuandmete töötlemine
8.1. E-poes www.idhome.ee töödeldakse Kliendi isikuandmeid (nt nimi, kontaktandmed, tarneaadress, makseandmed) tellimuste täitmiseks, kliendisuhtluseks ning kauba kohaletoimetamiseks.
8.2. Isikuandmete vastutav töötleja on IDHome OÜ (registrikood 14874375, Peterburi tee 46, Tallinn). Isikuandmeid võidakse edastada volitatud töötlejatele (nt transpordi-, makse- või IT-teenuse osutajad) üksnes ulatuses, mis on vajalik teenuse osutamiseks.
8.3. Täpsemat teavet isikuandmete töötlemise kohta leiad meie Privaatsuspoliitikast.
8.4. Lisateave küpsiste kasutamise kohta leiad meie Küpsisepoliitikast.
9. Tingimustega nõustumine
9.1. Müügitingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik enne tellimuse esitamist.
9.2. Tellimuse vormistamisel kinnitab Klient linnukesega valiku tegemise kaudu, et on Müügitingimustega tutvunud, neist aru saanud ning nendega nõustunud. Nõustumine loetakse Kliendi tahteavaldusena sõlmida E-poega leping vastavalt käesolevatele tingimustele.
Kõikide tingimustega seotud küsimuste korral palume ühendust võtta e-posti aadressil info@idhome.ee või telefonil +372 5600 3800