KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

1. KUIDAS TELLIDA?

  • Valige välja Teile sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Ostukorvis saate tellitavate kaupade kogust muuta ja tooteid eemaldada.
  • Lehel „Tellimuse vormistamine“ kontrollige, kas soovitud tellimuses on kõik andmed korrektselt esitatud, valige sobiv makseviis ning kui olete tutvunud IDhome ostukeskkonnas kehtivate tingimustega klikkige nupul „Osta“.
  • Peale ettemaksuarve tasumist Teie poolt valitud viisil loetakse ost sooritatuks ning Teie tellimus võetakse täitmisele.
  • NB! Kindlustamaks, et tellitud pehme mööbli värvitoon vastaks ootustele, soovitame eelnevalt küsida kanga- või nahanäidiseid IDhome klienditeenindusest info@idhome.ee või telefonil +372 56 003800.

2. KOHALETOIMETAMINE

Pöörake palun tähelepanu asjaolule, et mõne disainieseme ainulaadsuse ja käsitöö vamistamise tõttu võib kohaletoimetamine võtta 3 kuni 8 nädalat – toode tarneaega saate näha tootekirjelduses.

3. GARANTII

Müüja vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest tarbijale.

Tarbijale müügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.

Esimesel kuuel kuul peab müüja tõestama, et tegemist ei ole tootmispraagiga. Järgmised 1,5 aastat peab tõestama klient, et tegemist on tootmispraagiga.

Toote garantiitunnistuseks on Teile e-postiga saadetud arve.

Garantii ei kehti, kui:

  • Tootja garantii ei kehti naturaalselt kulunud kaupade osadele ja polsterdusriide kohta (kui konkreetses tootekirjelduses ei ole sätestatud teisiti);
  • Tuvastati kauba mehaanilised kahjustused (kaubad olid vigastatud ostja süü tõttu);
  • Kaupa kasutati muul, mitte selleks ettenähtud otstarbel või ei täidetud kauba hooldamise ja kasutamise nõudeid;
  • Mööbliesemete konstruktsiooni muudeti omavoliliselt või prooviti parandada defekte;
  • Mööbli kokku monteerimise ajal ei täidetud mööbli kokkupaneku juhises olevaid nõudeid;
  • Mööbel oli kahjustatud Force Majeure (vääramatu jõu olukorra) tõttu.

Kõikidele toodetele kehtivad vastavalt tarbijakaitse seadustele sätestatud nõuded.

4. TASUMINE

Kauba eest saad tasuda kuuel erineval viisil:

  • Tasumine pangalingiga. Oleme sõlminud lepingu Eesti suuremate pankadega (Swedbank), et saaksite tellimuse eest mugavalt tasuda. Vali “Pangalink” kui soovite tasuda pangalingi abil. Järgnevalt näed valikut erinevate pankade linkidest. Vali oma kodupanga link ja Sind suunatakse maksma. Kui makse on edukas kuvab pank teate “Tagasi kaupmehe juurde”. Olles klikkinud sellel lingil jõuab info edukast maksest ka meie e-poodi. Edukast tellimuse esitamisest teavitame Sind e-kirjaga. Pangalingiga tasumine võimaldab meil Sinu tellimust kõige kiiremalt käsitleda.

 

  • Tasumine ettemaksuarve alusel. Kui Sa ei ole eelmainitud pankade klient või mingil muul põhjusel ei soovi pangalinki kasutada siis võimaldame Sul tasuda ostu eest ettemaksuarve alusel. Vali makseviis “Arve alusel” ja Sulle saadetakse e-posti aadressile ettemaksuarve. Tellimust hakkame käsitlema niipea kui tellimuse eest on tasutud. Juhul kui makse ei jõua meieni 3 tööpäeva jooksul, peame kahjuks tellimuse tühistama, kuid ootame Sind alati tagasi!

 

  • Tasumine PayPaliga.
    1. Valige tasumisel PayPali ja klõpsake nuppu “Jätka PayPaliga maksmist”.
    2. Pärast seda suunab pood teid automaatselt PayPali veebisaidile. Kui olete juba süsteemis registreerunud, näete makse kinnitamise akent. Kui te pole registreerunud, sisestage oma e-mail ja parool, seejärel klõpsake nuppu “Logi sisse”.
    3. Avanevas aknas kontrollige:
      tarneaadress – kuvatakse e-poest saadud andmete põhjal, kuid seda saab parandada vajutades nupule “Muuda”
      maksekaart – kui soovite tasuda mõne muu kaardiga, klõpsake nuppu “Muuda” ja valige loendist soovitud kaart (kui see on PayPaliga seotud) või lisage uus.
    4. Vajuta “Jätka” – kui makse läks läbi, ilmub ekraanile teade õnnestunud tehingu kohta ning te lähete automaatselt poe kodulehele.

 

  • ESTO 3 . Tasu 3-s võrdses osas, ilma ühegi lisatasuta! 0% intress. 0€ lisakulu. Lihtsalt maksa hiljem!
    ESTO 3-osaline SLICE makseviis võimaldab tasuda kolme kuu jooksul, kolme võrdse maksena, ilma ühegi lisakuluta. Igakuine kuumakse kujuneb ostukorvi maksumuse jagamisel kolmeks võrdseks osaks. Puudub intress. Puuduvad lisakulud. Alati on võimalus tasuda ennetähtaegselt ilma ühegi kuluta. Makseviisi pakub ja haldab ESTO AS. Loe lähemalt

 

  • ESTO järelmaks. Tasu mugavalt ja kiirelt osade kaupa – 0€ lepingutasu!
    ESTO järelmaksuga tellimuste edukas sooritamine on sama kiire ja mugav nagu pangalingiga maksmine. Kinnita tellimus ja personaalsete tingimuste nägemiseks ning ostu edukaks sooritamiseks digiallkirjasta järelmaksuleping ID-kaardi, Smart-ID või Mobiil-ID abil. Loe lähemalt

 

  • Bolt Pay Later – Osta kohe ja maksa hiljem, ilma lisatasudeta!
    Uus ja innovatiivne makseviis – kinnita tellimus Bolt Pay Later makseviisiga ja sul on võimalus 2-klikiga osta kohe, saada tellimus kätte ning maksma hakata hiljem. Maksa nii, kuidas ise soovid – 30 päeva intressivabalt, ilma ühegi kuluta. Puudub intress. Puuduvad lisakulud. Makseviisi pakub ja haldab ESTO AS.

5. TELLIMUSE TÜHISTAMINE

Tarbijal on õigus 14-päeva jooksul, arvates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest juhul, kui kaup ei ole veel Tarbijani jõudnud, teatada müüjale lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis.

Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Tarbijal. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

6. KAUBA TAGASTAMINE

Juhul kui ostsite mööblit ning leidsite, et ostetud kaup ei ole kvaliteetne, siis Teil on õigus meile tagastada selline kaup garantiitingimustes näidatud tähtaja jooksul (vastav informatsioon on kauba ostmise dokumendis). Garantiiperioodi ajal märgatuid varjatuid mööbli defekte palume fotografeerida ja viivitamatult saata meile e-postiga info@idhome.ee. Meie spetsialistid ja toote valmistajad otsustavad,  kas kauba kohta kehtib garantii, s.t. kas defekt on tootmise defekt. Vastu võetud otsusest informeerime Teid Teie poolt näidatute sidevahenditega.

 

Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil info@idhome.ee. Kirjas peab olema järgmine info: tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Kauba eest tasutud summa tagastatakse ostja arveldusarvele viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saamisest. Juhul, kui nimetatud tähtaja jooksul ei ole tagastus jõudnud kauplejani, on kauplejal õigus viivitada tagasimaksega tagastuse kättesaamiseni.

EDUKAID OSTE!

VAATA MEIE VALIK