Müügitingimused kehtivad www.idhome.ee e-poest eraisikust ostja (edaspidi Tarbija) ja e-poe haldaja IDhome OÜ, tegevusaadress: Bensiini 5, Tallinn, Eesti Vabariik (edaspidi E-pood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

  1. E-poest on võimalik osta interneti teel vaid neid kaupu, millel juures on näha link “Lisa ostukorvi”. Kauba hind või kauba saadavus võib reaalajas ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne vastavate tingimuste muutmist, kehtivad ostjale tellimuse hetkel kehtinud lepingutingimused. IDhome’l on õigus e-poe vahendusel sõlmitud lepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata, kui kaup on laost otsa saanud, kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.
  2. Ostukorvi lehel saab tellija soovi korral muuta ostukorvi sisu. Pärast tarneaadressi sisestamist ning tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse toodetest. Kui katkestate tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist.
  3. E-poes saab maksta valitud kauba eest järgnevate pankade e-pangalingi kaudu: Swedbank, SEB, Luminor, Coop Pank, Citadele, REVOLUT  ja LHV pank. Samuti saab kauba eest tasuda Visa/Mastercard krediitkaardiga, ülekandega või järelmaksuga (ESTO 3 ja ESTO Järelmaks). Ülekandes peab olema selgitusse märgitud ülekande aluseks oleva arve number. Kõik IDhome e-poes tehtavad tehingud arveldatakse eurodes ja sisaldavad käibemaksu 22%.
  4. Juhul kui tellimuse eest ei tasuta 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse tegemisest siis on IDhome e-poel õigus tellimus tühistada.
  5. Pärast kauba lisamist “Ostukorvi” on võimalik jätkata teiste kaupade sirvimist või sisestada tellimus. Pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist) kuvatakse Teile ekraanil tellimuse kinnitus.
  6. E-poes esitatud tellimused vaadatakse läbi samal päeval kui laekub müüja pangaarvele tellimuse eest tasutav summa.
  7. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal vastavalt kauba saadavusele. Kaup antakse üle vaid kauba ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel ostjaga.
  8. Tarbijal on õigus 14-päeva jooksul, arvates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest juhul, kui kaup ei ole veel Tarbijani jõudnud, teatada müüjale lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis.
  9. NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
  10. Makseid vahendab ESTO AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel ESTO AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  11. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja ESTO AS-le.
  12. Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Tarbijal. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 
  13. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
  14. Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil info@idhome.ee. Kirjas peab olema järgmine info: tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Kauba eest tasutud summa tagastatakse ostja arveldusarvele viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saamisest. Juhul, kui nimetatud tähtaja jooksul ei ole tagastus jõudnud kauplejani, on kauplejal õigus viivitada tagasimaksega tagastuse kättesaamiseni. NB! Olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele.
  15. Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul, mis ei vasta pakutud näidisele või on puudustega, esitada kaebus ning kaup tagastada. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Puuduse tekkimisel on esimese kuue kuu jooksul puuduse tõendamiskohustus kauplejal, ülejäänud 1,5 aasta jooksul tarbijal. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peaks tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud IDhome e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.
  16. IDhome e-pood vastab kaebusele hiljemalt 15 päeva jooksul alates kaebuse saamisest.
  17. Isikuandmete töötlemine
    17.1. IDhome OÜ (registrikood 14874375) vastutab isikuandmete töötlemise eest saidil www.idhome.ee. IDhome OÜ edastab kõik vajalikud isikuandmed maksete teostamiseks volitatud töötlejale.
    17.2. Tarbija annab e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kätte toimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohale toimetamiseks.
    17.3. E-poel www.idhome.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
    17.4. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohale toimetamiseks.
    17.5. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku e-poes www.idhome.ee
    17.6. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka e-poel ligipääs.
  18. E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada aadressile: IDhome OÜ, Bensiini 5, Tallinn või e-posti aadressile: info@idhome.ee. Kauba saab ka tagastada eelnimetatud aadressile.
  19. Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:

1)Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.
2) Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui: – e-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, – parandamine ebaõnnestub, – e-poel ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, – kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
E-poe ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.
Teave tellimuse kohta: telefonil (+372) 56003800 või e-posti aadressil info@idhome.ee

Tarbija õigus pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole

Kui e-pood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus e-poe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on:

Aadress: Rahukohtu 2, 10130 Tallinn
E-post: info@tarbijakaitseamet.ee
Veebileht: www.komisjon.ee
Telefoninumber: +372 6201707

Euroopa Liidu internetipõhine tarbijavaidluste lahendamise platvorm on leitav: http://ec.europa.eu/odr. Antud platvormil saab Tarbija kaebuse esitada nii piiriülese kui riigisisese tehingu puhul. Eelkõige on internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja liikmesriigis.